torsdag 17. juni 2010

Heime hjå...

...oss har me hatt oss ein litan opprydning på terrassen, blant anna, og i den anledning måtte eg knipse litt. Det har vorte få innlegg i det siste sidan kveldane ser ut til å ta slutt før eg eigentleg har fått snudd meg rundt etter legging og kveldsstyr. Det vert ikkje gjort så mykje i hagen i år, kun vedlikehald, men eg kosar meg i den likevel :-) Og det same gjer minsten, ho elskar å vere på terrassen, knipe i blomster og vifte med tærne i molda... Kanskje det vert ein liten kjøkkenhagehjelpar av ho?



Då satsar eg på at det meste er i orden til morgondagens "photo shoot" (me får nemleg husfotograf på besøk i morgon:-). Tenker eg skal slappe litt av med ein episode Sex and the city. Etter å ha sett film nr 2 må eg ha ein dose med serien for å rette opp att inntrykket!

Ha ein riktig fin kveld!

1 kommentar:

todsshoesstores sa...

Belstaff, which is riding a fresh wave of fame on the backs of stars such as George Clooney,Hogan Shoes Online has accused the McQueen family of letting other companies rip off the Trialmaster jacket once owned by the actor and scooped up
Asics Gel Shoes at auction in For decades it was a match made in heaven: the Hollywood idol and renowned motor racer bestowed iconic status on Belstaff by adopting its Trialmaster < align="left">Belstaff Mens Bags as his jacket of choice off screen as well as on.